Hap en Tap logo zonder streep

fondantchocolade

Samba, de chocoladebomba!

Samba, de chocoladebomba!

Dat ik dol ben op chocolade, zal jullie niet verbazen. Ik ben een zoetemuilke en van alle desserts, spant een nagerecht met chocolade bij mij nog...

Lees meer
Samba, de chocoladebomba!

Samba, de chocoladebomba!

Dat ik dol ben op chocolade, zal jullie niet verbazen. Ik ben een zoetemuilke en van alle desserts, spant een nagerecht met chocolade bij mij nog...

Lees meer

ARCHIEF